söndag 3 mars 2013

Intressanta artister på UKK


I lördags såg jag en kille cykla nedför Frodetrappan. Eftersom jag hade kameran med mig så plockade jag upp den men hann inte filma nedförsåket. Däremot såg jag de här affischerna vid Frodegatan. Vad har vi för artister på G till Fålhagens snyggaste hus UKK? 

På fredag den 8 mars kommer RAW hit och kör två föreställningar. Tyvärr så har jag annat för mig men framöver ska jag gå och se RAW. 

Gillar du musiken frn 50- och 60-talet så ska du till UKK den 9 mars. Peter Jezewski kommer att spela gamla godingar från en annan tid. 

Den 10 mars kommer Petra Marklund (fd September) till UKK och hade jag sett affischen lite tidigare så hade jag velat gå på konserten. Kul med en artist som kan sjunga så här bra:

R.E.A kommer till UKK den 6 april. Det är någonting roligt med Anders Lundin. Och så är Anders Lundin mycket behagligare än Dorsin. 

Och så, vårens höjdpunkt: Sarah Dawn Finer! Den 12 april kommer hon till UKK och kör i 90 minuter. Man måste vara minst 13 år för att komma in. På grund av ljudnivån. Jag ska nog gå och se konserten om ingen kommer på att ha sin födelsedagsfest, bröllop eller dop just då. Så kära vänner: Inga fester den 12 april! Tack på förhand! Vill du däremot gå och se Sarah Dawn Finer med mig så hör av dig :). 

P.S. Om du inte har samma smak som jag så surfa in på hemsidan här och hitta det som passar just dig: 


0 kommentarer:

Skicka en kommentar